رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای روکالا بوده است و روکالا در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرایط مرجوعی
شرایط مذکور در زیر را به ترتیب مطالعه بفرمایید :
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
مشتری سفارش خود را دریافت کرده باشد.
مشتری تا قبل از دریافت سفارش خود نمی تواند درخواست مرجوعی کالا را دهد. اگر کاربری پس از پرداخت وجه از خرید خود پشیمان شود می تواند حداکثر تا 24 ساعت پس از نهایی کردن خرید خود از طریق صفحه ( تماس با ما ) با پشتیبانی رو کالا در ارتباط باشند و سفارش خود را لغو نمایند.
*لازم به ذکر است که 2 درصد از میزان مبلغ پرداختی شامل کارمزد درگاه بانکی می شود ، در نتیجه 2 درصد از مبلغ پرداختی تا سقف 3000 تومان از مبلغ کم شده و باقی آن عودت داده می شود*
محصولاتی که دارای بسته بندی ویژه هستند اگر پلمپ آنها باز شده باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
تمامی محصولاتی که توسط مشتری مخدوش و آسیب دیده باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
*تمامی محصولات توسط روکالابرسی و صحت سلامت آنها ابتدا تایید و سپس برای ارسال آماده سازی میشوند*
تمامی محصولاتی که شامل عدم علاقه یا تمایل مشتری به محصول باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
*ثبت سفارش مشتری به منزله آگاهی از محصول و مشخصات آن میباشد*
در صورتی که محصول خریداری شده با محصول تحویل گرفته متفاوت باشد (برای مثال اشتباه در ارسال شماره کد رنگ) این مشکل از بخش بسته بندی و ارسال بوده شامل گارانتی مرجوع میشود و تمامی هزینه های بازگشت محصول و ارسال دوباره به عهده روکالا بوده.
*در صورت بروز مشکل فوق تنها محصولی که اشتباه ارسال شده بازگشت داده میشود و دوباره ارسال و یا فقط هزینه همان محصول به مشتری عودت داده میشود*
محصولات درهنگام بسته بندی و ارسال آسیب دیده باشند این مشکل بر عهده مشتری نبوده و مشتری موظف است در صورت مشاهده ، هیچگونه آسیب بیشتری به محصولات وارد نکند و آنها را از بسته بندی خارج و یا پلمپ آنها را باز نکند.
*لازم به ذکر است تمامی محصولات قبل از ارسال صحت سلامت آنها برسی و سپس در بسته بندی مناسب قرار میگیرند*
*در صورت رعایت موارد فوق محصول مورد نظر شامل گارنتی بازگشت و قوانین مرجوع بوده و تمام هزینه های ارسال و بازگشت به عهده روکالا می باشد*
درصورتی که محصولی دارای نقص باشد و نقص موجود از جانب مشتری نباشد شامل گارانتی بازگشت بوده و تمام هزینه ها به عهده روکالا میباشد.
*لازم به ذکر است تمامی محصولات قبل از ارسال صحت سلامت آنها برسی و سپس در بسته بندی مناسب قرار میگیرند*
*در صورتی که تشخیص داده شود نقص وارد شده به محصول توسط مشتری صورت گرفته و مشتری اقدام به مرجوع نموده و امتنا از اسیب رساندن مینماید روکالا قادر است از طریق مراجع قانونی رسیدگی کند*
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
مشتری سفارش خود را دریافت کرده باشد.
مشتری تا قبل از دریافت سفارش خود نمی تواند درخواست مرجوعی کالا را دهد. اگر کاربری پس از پرداخت وجه از خرید خود پشیمان شود می تواند حداکثر تا 24 ساعت پس از نهایی کردن خرید خود از طریق صفحه ( تماس با ما ) با پشتیبانی رو کالا در ارتباط باشند و سفارش خود را لغو نمایند.
*لازم به ذکر است که 2 درصد از میزان مبلغ پرداختی شامل کارمزد درگاه بانکی می شود ، در نتیجه 2 درصد از مبلغ پرداختی تا سقف 3000 تومان از مبلغ کم شده و باقی آن عودت داده می شود*
محصولاتی که دارای بسته بندی ویژه هستند اگر پلمپ آنها باز شده باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
تمامی محصولاتی که توسط مشتری مخدوش و آسیب دیده باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
*تمامی محصولات توسط روکالابرسی و صحت سلامت آنها ابتدا تایید و سپس برای ارسال آماده سازی میشوند*
تمامی محصولاتی که شامل عدم علاقه یا تمایل مشتری به محصول باشد شامل گارانتی بازگشت و قوانین مرجوع نمیباشد.
*ثبت سفارش مشتری به منزله آگاهی از محصول و مشخصات آن میباشد*
در صورتی که محصول خریداری شده با محصول تحویل گرفته متفاوت باشد (برای مثال اشتباه در ارسال شماره کد رنگ) این مشکل از بخش بسته بندی و ارسال بوده شامل گارانتی مرجوع میشود و تمامی هزینه های بازگشت محصول و ارسال دوباره به عهده روکالا بوده.
*در صورت بروز مشکل فوق تنها محصولی که اشتباه ارسال شده بازگشت داده میشود و دوباره ارسال و یا فقط هزینه همان محصول به مشتری عودت داده میشود*
محصولات درهنگام بسته بندی و ارسال آسیب دیده باشند این مشکل بر عهده مشتری نبوده و مشتری موظف است در صورت مشاهده ، هیچگونه آسیب بیشتری به محصولات وارد نکند و آنها را از بسته بندی خارج و یا پلمپ آنها را باز نکند.
*لازم به ذکر است تمامی محصولات قبل از ارسال صحت سلامت آنها برسی و سپس در بسته بندی مناسب قرار میگیرند*
*در صورت رعایت موارد فوق محصول مورد نظر شامل گارنتی بازگشت و قوانین مرجوع بوده و تمام هزینه های ارسال و بازگشت به عهده روکالا می باشد*
درصورتی که محصولی دارای نقص باشد و نقص موجود از جانب مشتری نباشد شامل گارانتی بازگشت بوده و تمام هزینه ها به عهده روکالا میباشد.
*لازم به ذکر است تمامی محصولات قبل از ارسال صحت سلامت آنها برسی و سپس در بسته بندی مناسب قرار میگیرند*
*در صورتی که تشخیص داده شود نقص وارد شده به محصول توسط مشتری صورت گرفته و مشتری اقدام به مرجوع نموده و امتنا از اسیب رساندن مینماید روکالا قادر است از طریق مراجع قانونی رسیدگی کند*
توجه داشته باشید که قوانین سایت دائم به روز رسانی میشود و شرایط و قوانین جدید در همین صفحه اطلاع رسانی میشود.
برای جلوگیری از مشکلات همیشه از قوانین سایت با خبر و آن را بازخوانی کنید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان