پاسخ به پرسشهای متداول
حساب کاربری
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید باوارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “نمایش حساب کاربری” به صفحهای منتقل میشوید که با کلیک بر روی گزینه“ویرایش اطلاعات شخصی” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد لازم به ذکر است که امکان ویرایش اطلاعات از بخش “جزئیات حساب” نیز وجود دارد.
در وبسایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. سپس در پایین صفحه با کلیک بر روی گزینه “ثبت نام در سایت” می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. بعد از ثبت نام شما می توانید با مراجعه به بخش “جزئیات حساب” اطلاعات خود را کامل کنید.
در بخش “ورود به حساب کاربری” با کلیک بر روی گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. سپس یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرس ها مراجعه نمایید.
ثبت و پیگیری سفارش
بله،با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در روکالا میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
شما بدون هیچ محدودیتی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل میتوانید در روکالا ثبت سفارش انجام دهید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 6 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به روکالا، 2) کوپن برای اعمال تخفیف،
3) صورت حساب 4) حمل و نقل 5)بازبینی و 6)پرداخت. درمرحله “حمل و نقل” با زدن تیک “” شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که با پرداخت اینترنتی مبلغ سفارش ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
پس از وارد شدن به حساب کاربری خود روی قسمت “پیگیری سفارش” کلیک نمایید، تا از آخرین وضعیت سفارش خود اطلاع یابید. لازم به ذکر است روکالا نیز با ارسال ایمیل و پیامک به صورت مرحله به مرحله وضعیت سفارش شما را اطلاع رسانی خواهد نمود و در صورت نیاز کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت روکالا با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی دکمه تسویه حساب و تکمیل مراحل شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.