اگر شما کاربر گرامی درخواست مبنی بر مرجوعی وجه را دارید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی ما با پشتیبانی روکالا در ارتباط باشید.
– مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را دراختیار پشتیبانی روکالا قرار دهد. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از روکالا، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، روکالا مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.